Hodnocení obchodu
rychlé pohodlné doporučuji
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Poradili jak mohli.Takze jsem konečně sehnal to co jsem potřeboval.Doruceni rychlé.Nemam žádnou výtku.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
prostě super
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Vše v pořádku a rychle dodáno.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Vše proběhlo velmi rychle
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
NEDOPORUČUJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Administrátor)
Dobrý den paní Zugová,
před hodinou jsme si dopisovaly na webu a vy tu napíšete, že majitelka nereaguje? Víc k tomuto hodnocení nemám co napsat.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
kvalitní povlečeni rychlé dodání
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Byla jsem mile překvapena rychlostí doručení, bylo to povlečení pro moji vnučku na poslední chvíli a tak jsem do zprávy napsala, že to moc spěchá a hned ten den bylo odesláno jsem moc spokojena
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Rychlost dodání
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Zboží přišlo v potrhaném obalu.Zklamalo mě to,protože to má být dárek.
(Administrátor)
Dobrý den,
tak to nás moc mrzí, povlečení jsme posílali v pořádku. Obal se musel poničit během přepravy. Zašleme vám kompenzaci. Děkujeme za vaše hodnocení.
Velmi špatná zkušenost s eshopem U Kubíčka. 19. července jsem objednávala dcerkám do pokojíčku tapety s obrázky víl. Na stránkách této prodejny byla uvedena dodací lhůta 21 pracovních dnů. Když ani po měsíci tapety nedorazily, ptala jsem se prodávající, kdy bude zásilka odeslána. Majitelka slíbila, že se ozve, ale neučinila tak. V září jsem ji opět kontaktovala, tentokrát prostřednictvím mailu ,opakovaně. Až dnes jsem dostala strohou informaci, že byly tapety předány dopravci. Považuji za slušnost, pokud se zásilka zpozdí (což se může stát), že prodávající napíše zprávu nebo zavolá, omluví se a sdělí termín, kdy bude zboží odesláno. Nic takového se ale nestalo. Velké rozčarování. Na tapety čekáme už téměř tři měsíce...
(Administrátor)
Dobrý den paní Fujdlová,
mrzí mě, že nejste spokojená. Ale psala jsem vám, že se dodávka tapety protáhne. Bohužel nám dorazily až teď. Děkujeme za vaše hodnocení, bohužel někdy opravdu nejde vyhovět přání zákazníka, když jsme závislí na zahraničním dodavateli. V dnešní době, kdy je nedostatek materiálu v různých odvětvích jsme rádi, že zboží dostáváme v relativně krátkých lhůtách. Na zboží nečekáte tři měsíce, ale dva. Je pravda, že tato lhůta není standartní, ale upozornila jsem vás, že nevím, kdy zboží dorazí a že může být dodací lhůta delší.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Inzerují zboží, které ani nemají skladem...
(Administrátor)
Dobrý den paní Doupníková,
zboží skladem nebylo, vše bylo uvedeno u zboží. Dodací lhůta byla vyznačena. Nabízeli jsme vám jiné zboží, to jste nechtěla. Vše bylo s vámi komunikováno. S dodací lhůtou jste se měla seznámit, jak bylo uvedeno v informačním mailu po vytvoření vaší objednávky. Na eshopu jsme neuváděli, že je zboží skladem, proto moc nerozumíme vaší kritice.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.