Hodnocení obchodu
Děkujeme za vaše hodnocení.
Byla jsem mile překvapena rychlostí doručení, bylo to povlečení pro moji vnučku na poslední chvíli a tak jsem do zprávy napsala, že to moc spěchá a hned ten den bylo odesláno jsem moc spokojena
Děkujeme za vaše hodnocení.
Rychlost dodání
Děkujeme za vaše hodnocení.
Děkujeme za vaše hodnocení.
Zboží přišlo v potrhaném obalu.Zklamalo mě to,protože to má být dárek.
Dobrý den,
tak to nás moc mrzí, povlečení jsme posílali v pořádku. Obal se musel poničit během přepravy. Zašleme vám kompenzaci. Děkujeme za vaše hodnocení.
Velmi špatná zkušenost s eshopem U Kubíčka. 19. července jsem objednávala dcerkám do pokojíčku tapety s obrázky víl. Na stránkách této prodejny byla uvedena dodací lhůta 21 pracovních dnů. Když ani po měsíci tapety nedorazily, ptala jsem se prodávající, kdy bude zásilka odeslána. Majitelka slíbila, že se ozve, ale neučinila tak. V září jsem ji opět kontaktovala, tentokrát prostřednictvím mailu ,opakovaně. Až dnes jsem dostala strohou informaci, že byly tapety předány dopravci. Považuji za slušnost, pokud se zásilka zpozdí (což se může stát), že prodávající napíše zprávu nebo zavolá, omluví se a sdělí termín, kdy bude zboží odesláno. Nic takového se ale nestalo. Velké rozčarování. Na tapety čekáme už téměř tři měsíce...
Dobrý den paní Fujdlová,
mrzí mě, že nejste spokojená. Ale psala jsem vám, že se dodávka tapety protáhne. Bohužel nám dorazily až teď. Děkujeme za vaše hodnocení, bohužel někdy opravdu nejde vyhovět přání zákazníka, když jsme závislí na zahraničním dodavateli. V dnešní době, kdy je nedostatek materiálu v různých odvětvích jsme rádi, že zboží dostáváme v relativně krátkých lhůtách. Na zboží nečekáte tři měsíce, ale dva. Je pravda, že tato lhůta není standartní, ale upozornila jsem vás, že nevím, kdy zboží dorazí a že může být dodací lhůta delší.
Děkujeme za vaše hodnocení.
Inzerují zboží, které ani nemají skladem...
Dobrý den paní Doupníková,
zboží skladem nebylo, vše bylo uvedeno u zboží. Dodací lhůta byla vyznačena. Nabízeli jsme vám jiné zboží, to jste nechtěla. Vše bylo s vámi komunikováno. S dodací lhůtou jste se měla seznámit, jak bylo uvedeno v informačním mailu po vytvoření vaší objednávky. Na eshopu jsme neuváděli, že je zboží skladem, proto moc nerozumíme vaší kritice.
Děkujeme za vaše hodnocení.
Děkujeme za vaše hodnocení.
13.06.2021 jsem vytvořila objednávku na závěsy s dodací dobou do 21 dnu s kterou jsem počítala a nevadila mi.
Po měsíci a půl čekání bez jakýchkoliv informaci kdy zásilka příjde nebo co se s ní vlastně děje jsem se rozhodla objednávku zrušit (28.07.2021). Druhý den mi byl zaslán email, že mají problém na britských hranicích a že objednávku ruší (asi by bylo hodně těžké informovat zákazníka po uplynuti slíbené doby na dodání, že se zásilka opozdí). Brala jsem to tedy za vyřízené a koupila závěsy jinde.
12.08.2021 mi přišel email o odeslání zásilky kterou jsem 14 dnu zpátky rušila a jelikož jsem si již koupila závěsy jinde a objednávku RUŠILA tak jsem pochopitelně zásilku nevyzvedla neb jsem o ni už neměla zájem.
Dnes mi ovšem od eshopu přišel email, že jsem si svoji (ZRUŠENOU) zásilku nevyzvedla čímž mě zařadili na nějakou jejich smyšlenou černou listinu nespolehlivých zákazníků a žádné další objednávky od mé osoby nebudou akceptovat.
Paní Hradecká v tom má asi neuvěřitelný bordel když odesílá zrušené objednávky a pak s radostí rozesílá emaily o nespolehlivých zákaznících.
Z eshopu už určitě nikdy neobjednám.
Dobrý den paní Hanušová,
děkujeme za vaši obsáhlou reakci na nevyzvednutou zásilku. Ano, máme problémy na britských hranicích, kdy přes prázdniny trvá vyřízení celního řízení tři týdny a více.
Ovšem musím se ohradit, že máme nepořádek v objednávkách. Vy jste si zásilku nevyzvedla a náš systém vám automaticky odeslal zprávu o nevyzvednutí.
Komunikace a dodání zboží parádní. Hezké předhledné stránky.
Děkujeme za vaše hodnocení.
Děkujeme za vaše hodnocení.
Děkujeme za vaše hodnocení.
Bez jakekoliv informace z eshopu, co a kdy..
Dobrý den paní Gazi, u zboží máte uvedenou dodací lhůtu a ta je 21 dní. Psala jsem vám zprávu na mail, že bohužel je stále problém s proclením na britské straně, kde nám zboží na hranicích leží i více jak 14 dní, než je pustí do EU.
Mrzí mě, že nejste spokojená. Bohužel nemůžeme toto ovlivnit a v obchodních podmínkách máme napsané, že se dodací lhůta může prodloužit.
Děkujeme za vaše hodnocení, budeme se snažit naši práci zlepšovat.
Děkujeme za vaše hodnocení.
Myslím si, po prvním nákupu, že obchod je spolehlivý.
Děkujeme za vaše hodnocení.
Zboží bylo zaplaceno na počátku června
Nyní, v červenci, ještě nedorazilo
Dobrý den paní Neradová,
psala jsem vám zprávu, že se zboží bohužel zpozdí - bylo v Anglii vyprodané. Asi vám mail spadl do spamu.
Děkujeme za vaši recenzi, budeme se snažit naši práci zlepšovat.
...rychlost dodání...
Děkujeme za vaše hodnocení.
Vše bylo v pořádku a brzy doručené
Děkujeme za vaše hodnocení.