Hodnocení obchodu
13.06.2021 jsem vytvořila objednávku na závěsy s dodací dobou do 21 dnu s kterou jsem počítala a nevadila mi.
Po měsíci a půl čekání bez jakýchkoliv informaci kdy zásilka příjde nebo co se s ní vlastně děje jsem se rozhodla objednávku zrušit (28.07.2021). Druhý den mi byl zaslán email, že mají problém na britských hranicích a že objednávku ruší (asi by bylo hodně těžké informovat zákazníka po uplynuti slíbené doby na dodání, že se zásilka opozdí). Brala jsem to tedy za vyřízené a koupila závěsy jinde.
12.08.2021 mi přišel email o odeslání zásilky kterou jsem 14 dnu zpátky rušila a jelikož jsem si již koupila závěsy jinde a objednávku RUŠILA tak jsem pochopitelně zásilku nevyzvedla neb jsem o ni už neměla zájem.
Dnes mi ovšem od eshopu přišel email, že jsem si svoji (ZRUŠENOU) zásilku nevyzvedla čímž mě zařadili na nějakou jejich smyšlenou černou listinu nespolehlivých zákazníků a žádné další objednávky od mé osoby nebudou akceptovat.
Paní Hradecká v tom má asi neuvěřitelný bordel když odesílá zrušené objednávky a pak s radostí rozesílá emaily o nespolehlivých zákaznících.
Z eshopu už určitě nikdy neobjednám.
(Administrátor)
Dobrý den paní Hanušová,
děkujeme za vaši obsáhlou reakci na nevyzvednutou zásilku. Ano, máme problémy na britských hranicích, kdy přes prázdniny trvá vyřízení celního řízení tři týdny a více.
Ovšem musím se ohradit, že máme nepořádek v objednávkách. Vy jste si zásilku nevyzvedla a náš systém vám automaticky odeslal zprávu o nevyzvednutí.
Komunikace a dodání zboží parádní. Hezké předhledné stránky.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Bez jakekoliv informace z eshopu, co a kdy..
(Administrátor)
Dobrý den paní Gazi, u zboží máte uvedenou dodací lhůtu a ta je 21 dní. Psala jsem vám zprávu na mail, že bohužel je stále problém s proclením na britské straně, kde nám zboží na hranicích leží i více jak 14 dní, než je pustí do EU.
Mrzí mě, že nejste spokojená. Bohužel nemůžeme toto ovlivnit a v obchodních podmínkách máme napsané, že se dodací lhůta může prodloužit.
Děkujeme za vaše hodnocení, budeme se snažit naši práci zlepšovat.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Myslím si, po prvním nákupu, že obchod je spolehlivý.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Zboží bylo zaplaceno na počátku června
Nyní, v červenci, ještě nedorazilo
(Administrátor)
Dobrý den paní Neradová,
psala jsem vám zprávu, že se zboží bohužel zpozdí - bylo v Anglii vyprodané. Asi vám mail spadl do spamu.
Děkujeme za vaši recenzi, budeme se snažit naši práci zlepšovat.
...rychlost dodání...
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Vše bylo v pořádku a brzy doručené
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
zboží nemáme doručeno
(Administrátor)
Dobrý den, vaše zboží bylo v pátek odesláno - psali jsme vám zprávu. Proč nám dáváte negativní hodnocení, u zboží byla uvedena dodací lhůta 21 dní. Vaše objednávka byla uhrazená 19.5.2021, vyřízená byla 11.6.2021. Ale i tak děkujeme za vaše hodnocení, budeme se snažit naši práci zlepšovat.
Jsem velmi spokojená i při reklamaci komunikace vstřícná a vše bylo rychle vyřízeno.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Nákup byl poprvé a není co dodat skvělé zboží Klarka má velkou radost
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Dobrá komunikace, rychlé dodání
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Super, pohodovy nakup. Vse rychle vyreseno a odeslano. Jsem velmi spokojena.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.