Hodnocení obchodu

4,8 500 hodnocení
5
459x
4
12x
3
3x
2
3x
1
23x
Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Avatar autora | 21.1.2021
+ kvalitní výrobek

Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Avatar autora | 16.1.2021
+ Velký výběr
+ Rychlé doručení zboží

Zboží bylo doručeno následující den
Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Avatar autora | 14.1.2021
i když po vánočním shonu,bylo vše vyřízeno k plné spokojenosti,ještě jsme dárek nepředali(zatracenej covid),ale jsme si jistí,že udělá radost ať se vám daří i v celém roce 2021!
Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Avatar autora | 12.1.2021
Zboží přišlo rychle, jsem spokojená
Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Avatar autora | 25.12.2020
odesílání do 14 dnů se provádí 14 den
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den, nerozumím vaší kritice - ano, odeslání se někdy provádí 14 den, tak jak je napsáno na eshopu. Záleží na tom, kdy se nám doručí zboží z Anglie. Ale děkujeme vám za vaše hodnocení a budeme se snažit naši práci zlepšovat.
Avatar autora | 25.12.2020
+ Rychlé odeslání a dodání
- Žádnou jsem nenašla

Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Avatar autora | 25.12.2020
+ Rychlé, bezproblémové

Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Avatar autora | 25.12.2020
Dobrá komunikace, zboží přišlo jak uvedeno na stránkách.
Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Avatar autora | 22.12.2020
+ Rychlé doručení

Koupila jsem pod stromeček povlečení pro vnoučka, které si moc přál. Rychlé bezproblémové doručení.
Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Avatar autora | 21.12.2020
- Obchodu jsem psala mail s prozbou o zaslanini podrobnosti k zaplacení objednávky a do dnešního dne mi nic nepřišlo!!

Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den paní Vacková, psala jsem vám zprávu, že klíčenky Emoji jsou bohužel u výrobce vyprodané. Omlouvám se vám tímto, jestli jste mail neobdržela.
Avatar autora | 21.12.2020
- neprofesionalita

V říjnu jsem objednala věci za 2500,-. Věděla jsem, že mám v objednávce zboží, které nebude hned. Na webu jsem se dočetla, že zboží bude odesláno postupně. To mi nevadilo a čekala jsem. Přišel mi e-mail cca po 10 dnech, že objednávku mi odesílají, ale nic se několik dní nedělo. Dohledala jsem si číslo zásilky a dověděla, že to visí na rozvozovém depu. Psala jsem do obchodu, kde je problém. Bez nějaké omluvy, prostě musíte čekat. Nemám tohle jednání ráda, sama jsem pracovala několik let se zákazníky a omluva nebo vybrané chovaní je na místě. Konečně balík dorazil. Kontrolovala jsem položku po položce a hle. Místo třípatrového prázdného penálu jsem obdržela jednopatrový a vybavený. Ihned jsem psala do obchodu. Přišla odpověď - omlouvám se a posíláme etiketu na zaslání zpět na jejich náklady. Říkám si, tak super. Ale týden a nic nepřišlo... Píšu znovu. Nic. Došla mi trpělivost - penál jsem objednala znovu na moje náklady (syn si přesně tenhle vybral k Vánocům a každý rodič pochopí, že chcete dítěti splnit přání). Stále se nic několik dalších dní nedělo. Tak jsem zavolala na jejich infolinku. Zvedla to stejná paní, co jsem si s ní korespondovala. Nic není problém, etiketu na vrácení posílám. Penál budete mít zadarmo. Přeci ho nebudu platit dvakrát. Výsledek? Třípatrový penál dorazil - 21.12., za plnou cenu. Popravdě už nemám sílu žádat o vrácení peněz nebo to nějak řešit. Výrobky skvělé, ale komunikace, pokud se něco stane hrozná.
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den paní Součková, ano, máte pravdu. Omylem jsem vám poslali jiný penál a vy jste si udělala novou objednávku. Ano, domluvily jsme se telefonicky, že vám ho pošlu jako výměnu bez platby. Ve svém hodnocení jste ale zapoměla zmínit, že jste nám ten původní neposlala zpátky, ačkoliv jsme vám poslali etiketu na zpětnou zásilku. Nevím, proč píšete o placení jednoho zboží 2x - vždyť máte teď penály dva. Nehledě na to, že ten nový penál jsme vám poslali bez poštovného. Takže až nám vrátíte ten původní, tak vám zašleme platbu za něj zpět. Etiketu na zpětnou zásilku jsem vám posílala 11.12. - do dnešního dne jste balíček dle Zásilkovny nepodala na odeslání. Volala jsem vám, kdy penál odešlete zpět, abych vám mohla poslat ten nový bez ceny. Váš telefon je nedostupný, pravděpodobně máte nové číslo. Zboží jsem vám odeslala, aby balíček dorazil do vánoc. A vy nám dáte toto nepravdivé hodnocení.
Avatar autora | 21.12.2020
+ Rychlost dodání
+ Skvělá komunikace
+ Krásné zboží
+ Lidský přístup

Chybou doručovací služby mi byla zásilka přesměrovaná úplně jinam. Paní neváhala a na své náklady mi poslala zboží znova, aby se to stihlo do Vánoc. Jen díky tomu bude mít můj syn pod stromečkem, co si přál nejvíc.
Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Avatar autora | 18.12.2020
Delsi dodaci doba, ale velmi rychle a vstricne vyrizeni reklamace behem dvou dnu. Obchod doporucuji.
Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Avatar autora | 16.12.2020
Přišlo v pořádku a podle domluvy
Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Avatar autora | 15.12.2020
Solidní a zodpovědný přístup.
Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Avatar autora | 15.12.2020
U zboží napsáno dodání 7 dní, nicméně se dlouho nic nedělo. Musela jsem několikrát kontaktovat obchod s dotazem své objednávky. Samotný eshop neinformuje vůbec o ničem. Po dvou měsících mi zrušil obiednávku s tím, že je zboží nedostupné...
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den paní Polášková, jak jsme vám mohli objednávku zrušit po dvou měsících, když jste ji udělala 16.11.2020? Toto datum je vidět i ve vašem hodnocení, takže se k těmto nepravdám opravdu nebudu vyjadřovat. Děkujeme a pěkné svátky.
Avatar autora | 15.12.2020
musím říct,že jsem si objednala a zaplatila zboží a čekala.Po týdnu,když se nic nedělo,jsem zavolala do firmy,co je a paní mně řekla,že toto zboží není a nebude.Objednala jsem si nové,ale kdybych se neohlásila,tak čekám a čekám,Myslím,že je nefér nechat zaplatit za zboží,které nemají. Proto nedoporučuji
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den paní Ehlerová, vždyť jsme se domluvily na zaslání náhradní varianty a zboží máte dávno u sebe. Opravdu nerozumím tomuto hodnocení, nikdo vás o nic neokradl. Vybrala jste si zboží, které nebylo skladem a bylo na objednávku ze zahraničí a výměnu jsme domluvily ještě před uplynutím dodací lhůty. Možná jako zákazník můžete mít také trochu pochopení, že v této době, když byly obchody zavřené, tak se mohou stát nějaké nepředvídatelné okolnosti, protože kapacitu objedávek máme zaplněnou a každý den pracujeme 12 hodin včetně víkendů. Ale i tak děkujeme za vaše hodocení.
Avatar autora | 14.12.2020
+ Dobry

Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Avatar autora | 14.12.2020
- nekomunikace

Více jak 14 dní mám objednané zboží, které ani po několika urgencích nedorazilo. Po emailovém dotazu mi nebylo odpovězeno, po pátečním telefonním dotazu mi bylo sděleno, že je zboží ve výrobě a obchod mne bude kontaktovat v pondělí. Nikdo mi nevolal. Prozřetelně jsem (na základě dosavadních zkušeností) objednala zboží v sobotu u konkurence. Je pondělí a už ho mám doma... Objednávku tedy tímto zde ruším
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den paní Brablcová, zboží pro vás máme opravdu objednané u dodavatele a má dorazit v polovině týdne. Pokud jste objednala u konkurence, která měla zástěru skladem, tak je pochopitelné, že vám ho hned odeslali. Skladové zboží také odesíláme okamžitě. Vaši objednávku tedy tímto ruším.
Avatar autora | 13.12.2020
- Barvy moc neodpovídají skutečnosti, mají to hezky nafocené. Bavlna je strašně tvrdá!

Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.