Hodnocení obchodu
V říjnu jsem objednala věci za 2500,-. Věděla jsem, že mám v objednávce zboží, které nebude hned. Na webu jsem se dočetla, že zboží bude odesláno postupně. To mi nevadilo a čekala jsem. Přišel mi e-mail cca po 10 dnech, že objednávku mi odesílají, ale nic se několik dní nedělo. Dohledala jsem si číslo zásilky a dověděla, že to visí na rozvozovém depu. Psala jsem do obchodu, kde je problém. Bez nějaké omluvy, prostě musíte čekat. Nemám tohle jednání ráda, sama jsem pracovala několik let se zákazníky a omluva nebo vybrané chovaní je na místě. Konečně balík dorazil. Kontrolovala jsem položku po položce a hle. Místo třípatrového prázdného penálu jsem obdržela jednopatrový a vybavený. Ihned jsem psala do obchodu. Přišla odpověď - omlouvám se a posíláme etiketu na zaslání zpět na jejich náklady. Říkám si, tak super. Ale týden a nic nepřišlo... Píšu znovu. Nic. Došla mi trpělivost - penál jsem objednala znovu na moje náklady (syn si přesně tenhle vybral k Vánocům a každý rodič pochopí, že chcete dítěti splnit přání). Stále se nic několik dalších dní nedělo. Tak jsem zavolala na jejich infolinku. Zvedla to stejná paní, co jsem si s ní korespondovala. Nic není problém, etiketu na vrácení posílám. Penál budete mít zadarmo. Přeci ho nebudu platit dvakrát. Výsledek? Třípatrový penál dorazil - 21.12., za plnou cenu. Popravdě už nemám sílu žádat o vrácení peněz nebo to nějak řešit. Výrobky skvělé, ale komunikace, pokud se něco stane hrozná.
(Administrátor)
Dobrý den paní Součková,
ano, máte pravdu. Omylem jsem vám poslali jiný penál a vy jste si udělala novou objednávku. Ano, domluvily jsme se telefonicky, že vám ho pošlu jako výměnu bez platby. Ve svém hodnocení jste ale zapoměla zmínit, že jste nám ten původní neposlala zpátky, ačkoliv jsme vám poslali etiketu na zpětnou zásilku. Nevím, proč píšete o placení jednoho zboží 2x - vždyť máte teď penály dva.
Nehledě na to, že ten nový penál jsme vám poslali bez poštovného. Takže až nám vrátíte ten původní, tak vám zašleme platbu za něj zpět.
Etiketu na zpětnou zásilku jsem vám posílala 11.12. - do dnešního dne jste balíček dle Zásilkovny nepodala na odeslání.
Volala jsem vám, kdy penál odešlete zpět, abych vám mohla poslat ten nový bez ceny. Váš telefon je nedostupný, pravděpodobně máte nové číslo. Zboží jsem vám odeslala, aby balíček dorazil do vánoc.
A vy nám dáte toto nepravdivé hodnocení.
Chybou doručovací služby mi byla zásilka přesměrovaná úplně jinam. Paní neváhala a na své náklady mi poslala zboží znova, aby se to stihlo do Vánoc. Jen díky tomu bude mít můj syn pod stromečkem, co si přál nejvíc.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Delsi dodaci doba, ale velmi rychle a vstricne vyrizeni reklamace behem dvou dnu. Obchod doporucuji.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Přišlo v pořádku a podle domluvy
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Solidní a zodpovědný přístup.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
U zboží napsáno dodání 7 dní, nicméně se dlouho nic nedělo. Musela jsem několikrát kontaktovat obchod s dotazem své objednávky. Samotný eshop neinformuje vůbec o ničem. Po dvou měsících mi zrušil obiednávku s tím, že je zboží nedostupné...
(Administrátor)
Dobrý den paní Polášková,
jak jsme vám mohli objednávku zrušit po dvou měsících, když jste ji udělala 16.11.2020? Toto datum je vidět i ve vašem hodnocení, takže se k těmto nepravdám opravdu nebudu vyjadřovat.
Děkujeme a pěkné svátky.
musím říct,že jsem si objednala a zaplatila zboží a čekala.Po týdnu,když se nic nedělo,jsem zavolala do firmy,co je a paní mně řekla,že toto zboží není a nebude.Objednala jsem si nové,ale kdybych se neohlásila,tak čekám a čekám,Myslím,že je nefér nechat zaplatit za zboží,které nemají.
Proto nedoporučuji
(Administrátor)
Dobrý den paní Ehlerová,
vždyť jsme se domluvily na zaslání náhradní varianty a zboží máte dávno u sebe. Opravdu nerozumím tomuto hodnocení, nikdo vás o nic neokradl. Vybrala jste si zboží, které nebylo skladem a bylo na objednávku ze zahraničí a výměnu jsme domluvily ještě před uplynutím dodací lhůty. Možná jako zákazník můžete mít také trochu pochopení, že v této době, když byly obchody zavřené, tak se mohou stát nějaké nepředvídatelné okolnosti, protože kapacitu objedávek máme zaplněnou a každý den pracujeme 12 hodin včetně víkendů.
Ale i tak děkujeme za vaše hodocení.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Více jak 14 dní mám objednané zboží, které ani po několika urgencích nedorazilo. Po emailovém dotazu mi nebylo odpovězeno, po pátečním telefonním dotazu mi bylo sděleno, že je zboží ve výrobě a obchod mne bude kontaktovat v pondělí. Nikdo mi nevolal. Prozřetelně jsem (na základě dosavadních zkušeností) objednala zboží v sobotu u konkurence. Je pondělí a už ho mám doma... Objednávku tedy tímto zde ruším
(Administrátor)
Dobrý den paní Brablcová,
zboží pro vás máme opravdu objednané u dodavatele a má dorazit v polovině týdne. Pokud jste objednala u konkurence, která měla zástěru skladem, tak je pochopitelné, že vám ho hned odeslali. Skladové zboží také odesíláme okamžitě. Vaši objednávku tedy tímto ruším.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Velká spokojenost.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Slíbeno dodání do 14pracovnich dni do obchodu a pak odesláno. Tak jsem zvědav příští týden mají doručit. Kdyžtak recenzi upravim ale věřím ❤️
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Rychle dodání a zboží vypadalo stejně jako na obrázku nemůžu nic vytknout
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
(Administrátor)
Dobrý den paní Kubecová,
vůbec nechápu vaše negativní hodnocení. Žádné fialové povlečení vám nedorazilo, ale to, co jste si objednala. Pokud se vám nelíbilo, tak jste měla dle zákona lhůtu na vrácení 14 dní. Což jste neučinila. Žádnou reklamaci jste nežádala, ta ani nebyla možná. Toto hodnocení považujeme za účelové z vaší strany, protože formulář na odstoupení od smlouvy máte k dispozici na eshopu a také vám dorazil s objednávkou na mail.
Nedoporučuji, nikdo se neozval, aby mi sdělil, že zboží již nemají na skladě
(Administrátor)
Dobrý den paní Brabcová,
povlečení Harry Potter nebylo skladem a je u něj uvedená dodací lhůta 14 dní. Není pravda, že s vámi nikdo nekomunikuje, veškeré maily i s potvrzením úhrady vám dorazily. S lhůtou jste se měla seznámit, jak vám píšeme i v potvrzovacím mailu a jak máme uvedeno i v našich obchodních podmínkách.
I tak vám za vaše hodnocení děkujeme a budeme se snažit naši práci zlepšovat.
Vše v pořádku, objednávka rychle vyřízená i doručená. Doporučuji.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Nemůžu hodnotit zboží více jako po 14 dnech nedorazilo. Lhůta dodání je delší než z jiných obchodu o čemž jsem byla seznámena.
(Administrátor)
Dobrý den paní Skřeková, zboží jste objednala 21.11, je u něj jasně vyznačena dodací lhůta 14 dní, protože se dováží z Anglie. V mailu, který vám došel s objednávkou je napsané, že se s dodací lhůtou máte seznámit a že se v této době může mírně lišit. Nevím, proč nám dáváte hodnocení za něco, co je jasně vyznačeno u zboží.
I tak vám za vaše hodnocení děkujeme.
doporučuji
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Předčasně zaslaná žádost o hodnocení i když se obchod ještě neuskutečnil.
(Administrátor)
Dobrý den pane Vaněk, my žádné hodnocení neposíláme, to odesílá heuréka sama. U zboží, které jste si objednal je dodací lhůta 14 dní. Opravdu je nutné dávat hodnocení za to, že vám došel dotazník?