Hodnocení obchodu
Delsi dodaci doba, ale velmi rychle a vstricne vyrizeni reklamace behem dvou dnu. Obchod doporucuji.
Děkujeme za vaše hodnocení.
Přišlo v pořádku a podle domluvy
Děkujeme za vaše hodnocení.
Solidní a zodpovědný přístup.
Děkujeme za vaše hodnocení.
U zboží napsáno dodání 7 dní, nicméně se dlouho nic nedělo. Musela jsem několikrát kontaktovat obchod s dotazem své objednávky. Samotný eshop neinformuje vůbec o ničem. Po dvou měsících mi zrušil obiednávku s tím, že je zboží nedostupné...
Dobrý den paní Polášková,
jak jsme vám mohli objednávku zrušit po dvou měsících, když jste ji udělala 16.11.2020? Toto datum je vidět i ve vašem hodnocení, takže se k těmto nepravdám opravdu nebudu vyjadřovat.
Děkujeme a pěkné svátky.
musím říct,že jsem si objednala a zaplatila zboží a čekala.Po týdnu,když se nic nedělo,jsem zavolala do firmy,co je a paní mně řekla,že toto zboží není a nebude.Objednala jsem si nové,ale kdybych se neohlásila,tak čekám a čekám,Myslím,že je nefér nechat zaplatit za zboží,které nemají.
Proto nedoporučuji
Dobrý den paní Ehlerová,
vždyť jsme se domluvily na zaslání náhradní varianty a zboží máte dávno u sebe. Opravdu nerozumím tomuto hodnocení, nikdo vás o nic neokradl. Vybrala jste si zboží, které nebylo skladem a bylo na objednávku ze zahraničí a výměnu jsme domluvily ještě před uplynutím dodací lhůty. Možná jako zákazník můžete mít také trochu pochopení, že v této době, když byly obchody zavřené, tak se mohou stát nějaké nepředvídatelné okolnosti, protože kapacitu objedávek máme zaplněnou a každý den pracujeme 12 hodin včetně víkendů.
Ale i tak děkujeme za vaše hodocení.
Děkujeme za vaše hodnocení.
Více jak 14 dní mám objednané zboží, které ani po několika urgencích nedorazilo. Po emailovém dotazu mi nebylo odpovězeno, po pátečním telefonním dotazu mi bylo sděleno, že je zboží ve výrobě a obchod mne bude kontaktovat v pondělí. Nikdo mi nevolal. Prozřetelně jsem (na základě dosavadních zkušeností) objednala zboží v sobotu u konkurence. Je pondělí a už ho mám doma... Objednávku tedy tímto zde ruším
Dobrý den paní Brablcová,
zboží pro vás máme opravdu objednané u dodavatele a má dorazit v polovině týdne. Pokud jste objednala u konkurence, která měla zástěru skladem, tak je pochopitelné, že vám ho hned odeslali. Skladové zboží také odesíláme okamžitě. Vaši objednávku tedy tímto ruším.
Děkujeme za vaše hodnocení.
Velká spokojenost.
Děkujeme za vaše hodnocení.
Děkujeme za vaše hodnocení.
Slíbeno dodání do 14pracovnich dni do obchodu a pak odesláno. Tak jsem zvědav příští týden mají doručit. Kdyžtak recenzi upravim ale věřím ❤️
Děkujeme za vaše hodnocení.
Rychle dodání a zboží vypadalo stejně jako na obrázku nemůžu nic vytknout
Děkujeme za vaše hodnocení.
Dobrý den paní Kubecová,
vůbec nechápu vaše negativní hodnocení. Žádné fialové povlečení vám nedorazilo, ale to, co jste si objednala. Pokud se vám nelíbilo, tak jste měla dle zákona lhůtu na vrácení 14 dní. Což jste neučinila. Žádnou reklamaci jste nežádala, ta ani nebyla možná. Toto hodnocení považujeme za účelové z vaší strany, protože formulář na odstoupení od smlouvy máte k dispozici na eshopu a také vám dorazil s objednávkou na mail.
Nedoporučuji, nikdo se neozval, aby mi sdělil, že zboží již nemají na skladě
Dobrý den paní Brabcová,
povlečení Harry Potter nebylo skladem a je u něj uvedená dodací lhůta 14 dní. Není pravda, že s vámi nikdo nekomunikuje, veškeré maily i s potvrzením úhrady vám dorazily. S lhůtou jste se měla seznámit, jak vám píšeme i v potvrzovacím mailu a jak máme uvedeno i v našich obchodních podmínkách.
I tak vám za vaše hodnocení děkujeme a budeme se snažit naši práci zlepšovat.
Vše v pořádku, objednávka rychle vyřízená i doručená. Doporučuji.
Děkujeme za vaše hodnocení.
Nemůžu hodnotit zboží více jako po 14 dnech nedorazilo. Lhůta dodání je delší než z jiných obchodu o čemž jsem byla seznámena.
Dobrý den paní Skřeková, zboží jste objednala 21.11, je u něj jasně vyznačena dodací lhůta 14 dní, protože se dováží z Anglie. V mailu, který vám došel s objednávkou je napsané, že se s dodací lhůtou máte seznámit a že se v této době může mírně lišit. Nevím, proč nám dáváte hodnocení za něco, co je jasně vyznačeno u zboží.
I tak vám za vaše hodnocení děkujeme.
doporučuji
Děkujeme za vaše hodnocení.
Předčasně zaslaná žádost o hodnocení i když se obchod ještě neuskutečnil.
Dobrý den pane Vaněk, my žádné hodnocení neposíláme, to odesílá heuréka sama. U zboží, které jste si objednal je dodací lhůta 14 dní. Opravdu je nutné dávat hodnocení za to, že vám došel dotazník?
Děkujeme za vaše hodnocení.
Objednávka byla vyřízena rychle, e-shop pravidelně informuje o tom, co se s objednávkou děje. Jsem spokojená.
Děkujeme za vaše hodnocení.