Hodnocení obchodu
Spokojenost
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
(Administrátor)
Dobrý den paní Bolechová, vaše objednávka je 20.9.2020 a u zboží, které jste si objednala, je dodací lhůta 14 dní. V mailu, který jste dostala při vytvoření objednávky je upozornění, že se máte s dodací lhůtou seznámit. I tak váme ale děkujeme za vaše hodnocení a budeme se snažit naši práci zlepšovat.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
za deset dni od objednávky zboží ještě nedorazilo bohužel
(Administrátor)
Dobrý den paní Mrázová,
u zboží je dodací lhůta 14 dní, protože se objednává ze zahraničí. Děkujeme vám ale i tak za vaše hodnocení.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
řekla bych, že jsem po dlouhé době narazila na spolehlivou firmu
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
(Administrátor)
Dobrý den paní Sedláková, absolutně nechápu vaše negativní hodnocení. Na váš dotaz jsme vám odpověděli a vzhledem k tomu, že jste další dotaz zadala před víkendem, tak je pochopitelné, že na ten jsme vám odpovědět nestihli. A jestli je vaše rozhořčení kvůli tomu, že jsme vám nezměřili chlapecké slipy za 129,- Kč, které jsou originál zabalené a velikost 4/5 let byla u nich uvedená, tak to je nám moc líto.
Ale i tak vám děkujeme za vaše hodnocení a budeme se snažit naše služby zlepšovat.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Objednávala jsem ve středu odpoledne a potřebovala dodání nejpozději v pátek. Paní z obchůdku hned volala, že udělá maximum, aby to dorazilo, změnila způsob dopravy a balíček dorazil :-)
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
(Administrátor)
Dobrý den paní Dvořáková, u zboží je dodací lhůta 14 dní, protože se objednává z Anglie. Polštářek pro vás nám již dodavatel odeslal a zboží vám budeme odesílat v polovině týdne. Omlouvám se za delší dodací lhůtu, ale v obchodních podmínkách máme napsáno, že se dodací lhůta může mírně lišit. Ale i tak děkujeme za vaše hodnocení a budeme se snažit naše služby zlepšovat.
Teprve až když jsem začala zjišťovat, co se s mou objednávkou děje, přiznali v emailu, že zboží už nemají, ani po komunikaci s dodavatelem ho mít nebudou. Škoda, mohli se ozvat sami.
(Administrátor)
Dobrý den paní Trundová, objednávku jste udělala 8.8. na zboží, kde je dodací lhůta 7 dní. Od výrobce jsme dostali zprávu až tento týden, že se již aktovka Spiderman nebude vyrábět. Mrzí nás, že nejste spokojená, ale bohužel jsme informaci dříve nevěděli.
I tak vám děkujeme za vaše hodnocení. Budeme se snažit naše služby zákazníkům zlepšovat.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Je to týden a zboží ještě nedorazilo.
Až dorazí ráda zodpovím všechny otázky
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Pěkný výběr zboží pro děti, rychlé vyřízení objednávky, všechno proběhlo v pořádku.Doporučuji ostatním nakupujícím.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Objednávka byla vyřízena obratem, jsem spokojená, děkuji
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Vše ok, děti jsou nadšené
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Na polštářích nebyl oboustranný vzor jako na povlaku kapny. Materiál příjemná balna
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.
Rychlé vyřízení objednávky i dodání zboží.
(Administrátor)
Děkujeme za vaše hodnocení.