Vážení zákazníci, do vánoc vyřizujeme objednávky přijaté do 15.12.2024. Objednávky po tomto datu budou vyřizovány až v roce 2025. Od 20.12.2024 - 5.1.2025 čerpáme dovolenou. Děkujeme za pochopení.

Vrácení a reklamace zboží

Vrácení zboží a reklamace

Jak můžete vrátit zboží ve lhůtě 14 dní?

  1. zboží pečlivě zabalte a do balíčku přidejte formulář na odstoupení od smlouvy: Odstoupení od smlouvy
  2. informujte nás o vrácení zboží na náš mail: info@ukubicka.cz
  3. balíček odešlete:

            poštou, přepravní firmou: Arken, s.r.o., 1.máje 71, 664 84 Zastávka u Brna

            výdejní místo: Regionální centrum Zastávka, Nádražní 36, 66484, ID: 4890

         

Jak můžete vrátit zboží na reklamaci? 

  1. po zjištění vady zboží bez zbytečného odkladu zabalte a zašlete k nám
  2. do balíčku přidejte vyplněný formulář na reklamaci: Formulář pro reklamaci
  3. informujte nás o reklamaci na mail: info@ukubicka.cz
  4. balíček odešlete:

            poštou, přepravní firmou: Arken, s.r.o., 1.máje 71, 664 84 Zastávka u Brna

            výdejní místo: Regionální centrum Zastávka, Nádražní 36, 66484, ID: 4890

 

Zvýhodněné vrácení zboží ve lhůtě 14 dní

Nabízíme vám možnost zvýhodněného zaslání balíčku přes Zásilkovnu za poplatek 50,- Kč. Na pobočce u obsluhy nahlašte kód 94905857. Štítek na balíček vám vytisknou na Zásilkovně. Za zaslání balíčku nic neplatíte, poplatek 50,- Kč vám odečteme z platby za vrácené zboží. Zásilky většího rozměru přes Zásilkovnu neodesílejte, obsluha Vám balíček nepřevezme.